
| Roštilj nije za žene | |||
Žene u postmenopauzi koje često jedu dimljeno meso ili meso s roštilja imaju gotovo 50 % veći rizik od karcinoma dojke, pokazuje studija iz novog broja časopisa Epidemiology. Ovo je prva studija koja povezuje dugoročno konzumiranje mesa i rizik od karcinoma dojke i njene rezultate treba dodatno provjeriti. Objašnjenje povezanosti je povećana izloženost karcinogenima koji nastaju na površini mesa koje se priprema pri jako visokim temperaturama. Rizik za karcinom dojke je bio posebno povećan (74 %) u žena koje često jedu dimljeno meso ili meso s roštilja, a čija prehrana je istovremeno siromašna voćem i povrćem. Vitmaini.hr | |||
pregledi ( 794) | 29.05.2007 | komentari (
5 ) |
|
| Anonimac |
|
ne dajte se cure...samo prirodno,bijelo meso hahaha |
| 2029-05-07 03:42:00 |
| Anonimac |
| navalite na banane i ostalo voce |
| 2029-05-07 11:06:00 |
| pst |
u ti neba morat cu prestat rostiljat, |
| 2031-05-07 01:15:00 |
| fraGrgur |
|
Dobro si..nemoras totalno prestat-recimo za Vikend mozes "rostiljat"-samo po jednu "kobasicu-je jedna al´ je zato dobro "izgustiraj"-stime oprez da ne "prokapa" u "tagaru"-tad ce "zagorit" i hmm ..debljanjeee |
| 2031-05-07 07:58:00 |
| Anonimac |
|
ja necekam samo vikend,za rostiljanje,a ***** jednu kobasicu,ako nema 2 je necu ni pocet |
| 2003-06-07 10:13:00 |
| Murphyjevi zakoni |
|
U bilo kojem skupu podataka onaj podatak koji je najočiglednije ispravan, bez ikakve potrebe za provjerom, jest pogreška! --------------------------------- Svaki predmet kada padne će se otkotrljati u najnepristupačniji kut --------------------------------- |